Tenang

Fren,

Sekarang agar tenang jiwa dan naluri saya untuk mengahadapi kehidupan seterusnya setelah sekian lama bersama dalam keadaaan yang senantiasa huru- hara dan tak tentu arah tuju ye?

Pegangan saya sekarang ini ialah biarlah saya hidup dengan senang dan tenang tanpa kekacauan yang tidak menentu serta tidak tahu apa pasal pun disebabkan oleh seseorang yang memang lahir suka akan hidup dalam umbang ambing kehidupannya sendiri yang seterusnya akan mengakibatkan saya tak tenang pulak, buat apa kan? Relax fren.

Sekarang biarlah saya bekerja dan kejar impian yang nyata serta berkemungkinan besar berlaku kenyataan dengan tujuan membawa kebaikan serta peningkatan hidup sekeluarga beranak dua ni ok.


Comments

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang