Berjaya jua Akhirnya

Fren,

Pada tanggal 11-2-2010. Senat UPM telah meluluskan pengurniaan ijazah Doktor Falsafah saya setelah 9 tahun jangka masa untuk bertungkus lumus, entah erti apa tu penat lelah, mati dan hidup serta hidup kembali mahupun hutang sekeliling pinggang atau pinggul? Tak tahu apa lagi nak cerita tapi yang pasti saya telah berjaya- Malaysia Boleh ok.
Kejayaan saya ini bukan setakat kejayaan saya seorang saja tapi adalah sokongan dan bantuan banyak pihak smada yang secara langsung mahupun yang tak langsung sehingga saya tak tersenarai buat kali ini maaf sebab ... tanpa mereka tu, tak manalah pergi saya ini serta siapalah saya ini? Tuhan kepercayaan saya ini tak dilupai akanNya jua ok. Apa kata saya akan senarai dan menguraikan sumbangan mereka dalam petikan life leader saya seterusnya ok.
Saya terkenang sangat ibu bapa saya yang telah meninggal saya buat selama-lamanya tu namun mereka tetap di dalam kenangan dan hati kecil saya jua khususnya apabila kejayaan saya ini tercapai selepas sekian lama dan ini akan menjadi kebanggaan mereka jika mereka masih bersama saya sebab saya adalah anak bongsu mereka.

Comments

cebad said…
Fren,

tahniah. Tahniah Dr Tan Chee Hian.

Setelah penat fren berusaha, akhirnya fren berjaya mendapat pengiktirafan sebagai pemegang ijazah kedoktoran.

Tahniah sekali lagi untuk fren, dr Tan.

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang