Dahaga Apa?

Pagi-pagi pada pukul 8.15 hari ini (28-8-08) saya menerima satu panggilan yang agak memeranjatkan tapi agak menghampakan diri saya. Dahaga apa?Yeh Yeh Yeh.
Salah seorang pensyarah di U pengajian saya telah menalipon saya dan dalam pertuturan kami, dia tersebut nama salah seorang Supervisors dalam komiti tesis saya maka saya ingat Dr itu nak berjumpa dan memberi feed back pada saya kerana saya telah SMS Dr tersebut tempoh hari namun jawapannya ialah pensyarah ini cuma salah tekan nombor Tan iaitu yang sebaenarnya dia nak cakap dengan Tan satu lagi dan bukan gua, yeh yeh maka hampalah harapan saya untuk berganjak dalam tesis saya, selamat hari merdeka yeh. Ha ha ha
Walaubagaimanapun, saya tetap bersembang dengan pensyarah tersebut kerana memang saya kenal dia pun iaitu cuma berkisar akan progres tesis saya ini. Terima kasih atas keprihatinan dia terhadap progress saya dan ini mengakhiri panggilan itu. Jadi tahukan saya Dahaga Apa ya? Tak tahu pun tak apa he he he

Comments

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang