Boss baharu mahupun boss lama - Sama saja

Fren,

Biar boss baharu mahupun boss lama- sama sahaja, kerja hakiki tetap kerja hakiki, kerja dengan hati dan jiwa yang ikhlas demi kebaikan anak-anak didikan itu adalah core business sebagai pensyarah, right? Yang lain terpulang kepada keprihatinan boss mana satu pun.
Seperti kata orang: Lain orang lain rezeki dan memang lain boss lain kerenah itu sahaja, fren. Sistem memang dah lama ada, implementasi dan cara implementasi lain- lain terpulang kepada interpretasi boss baharu, betul?
Sesudah mengetahui dendaan nasib untuk lima tahunlah, apa lagi nak dikatakan. Apatah lagi dah lebih kurang 23 tahun++ berkhidmat sebagai pegawai perkhidmatan kerajaan (Sek. rendah ke IPTA) tetap jadi mangsa sistem saja maka tak hairan dengan kerenah boss baharu ke atau boss lama ke - sama saja, reda menghadapi segala cabaran hidup namun tak akan lupa sama sekali intention to educate anak- anak didikan di mana jua saya berkhidmat- They are my clients and they are harapan bangsa masing-masing mahupun negara kelak ok. Merepek saja yeh.

Comments

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang