Website MJSSR

Syukur and syukur... akhirnya Laman Web umtuk  Malaysian Journal of Sport Science and Recreation (MJSSR) telah wujud dan secara resmi oleh Datuk VC.

Kewujudan Laman Web ini dari mula hingga lengkapnya intipatinya telah mengambil masa hampir dua tahun lamanya inilah cabaran dan dugaan MJSSR.

Mula dengan menyediakan kertas kerja - kenapa perlunya laman web jurnal MJSSR dan segala butiran lengkap disediakan serta membentang kepada pihak pentadbira ketika itu. 

Sebanyak berkali- kali dan tiba masa mantan Dekan setuju dan on the spot timbalan Dekan tolong mengadakan "ibu" atau platformnya ketika dalam bilik mesyuarat pembentangan kertas kerja pihak editor in chief MJSSR.

Permohonan peruntukan untuk "bina" laman Web yang canggih atau sekadar "Basic" telah mengambil masa untuk kelulusan bendahari.

Seterusnya open tender dan dapat pihak tender buatkannya maka seterusnya Editor in Chief provided intipati setiap volume serta kandunganya dari tahun 2011 hingga 2019 jilid ke dua baharulah menjadi aturcaa hari Selasa - 7/7/2020 pukul 3.45 petang di Dewan OIA untuk perasmian oleh pihak atasan UiTM.

Dengan pelancaran laman web ini maka harap platform ini menyenangkan pihak penulis petikan ilmiah untuk menghantar artikel mereka di dalam MJSSR dan dapat meningkatkan scholarly capacity di dalam dunia kajian sainstifik baik setempat mahupun ke tahap antarabangsa. Sekian rasa syukur dan puas hati serta gembira perasaan selaku editor in chief yang menjalani tugas. Bye.

Comments

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang