Happy Chinese New Year

Fren,

Tahun Arnab, tahun baru mengikut kelendar cina maka ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina untuk diri sendiri serta kaum cina di seluruh Malaysia yang disayangi ini- Satu Malaysia. Yeh.

Bagi pihak diri saya amat syukur dan amat gembira sebab bermula tahun baru ini dengan tanda yang amat positif serta menggalakkan contoh penyelesaian masalah kronik dengan sempurna kehendaknya yeh yeh yeh.

Ahli keluarga semua sihat- sihat belaka dan bersemangat kehendaknya dan tak lain tak bukan anak- anak saya baik serta sihat belaka ok walaupun batuk- batuk berkahak namun solleh saja.

Boleh dikatakan hari bermula dalam tahun arnab ini dengan amat berpihak pada saya jika saya bersyukur dan bersyukur apa yang telah berlaku pada keluarga saya ok. Justerunya berdoa dan bersyukur apa yang akan jadi serta apa saja rezeki saya kemudian hari nanti masih memihak pada saya gut namun tak tamak sangat ok yeh yeh yeh.

Comments

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang