Cabaran Besar

Cabaran? cabaran? Cabaran apa yang besar itu? Hidup....le. Selepas satu halangan besar itu yang mengambil masa 9 tahun itu itu le? sekarang cabaran lebih besar pulak...
Kali ini, cabarannya tak bersempadan or infinity sebab ini dalam hidup, dalam kenyataan umum atau kenyataan awam dan berpanjangan sehinggalah akhir hayat ok!
Paham tak apa yang saya maksudkan, Tak? Saya pun tak paham ok he he he, biar saja nak saya meluahkan perasaaan gua selama ini walaupun saya tahu apa sebenarnya masalah gua ini. Hidup itu harus diteruskan perjuangan ke tahap yang lain iaitu tahap yang lebih makro dan bukan kekal dalam micro saja ok.
Hidup memang nyata mengahadapi masalah atau cabaran yang besar senantiasa bersama setiap insan cuma besar atau kecil dan ini pun terpulang kepada daya tahan seseorang dalam keadaan ketika itu. Paham tak ? Tak ! tak apa.

Comments

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang