Semangat Baharu

Semangat Baharu telah muncul dn bersemarak daripada saat si mana adanya ketua jabatan yang baharu. Mulai saat tersebut jua boleh dikatakan calon- calon yang terpendam pontensi tertentu mula dan akan mula bergiat aktif bersama dengan semangat baharu "Boss". Bravo man.

Semangat Malaysia Baharu boleh berterusan dengan lebih berkesan atau berganjak ke hadapan  lagi sekiranya tanpa mengira "Cerita lepas- lepas" atau masih memegang kepada "old bad school thoughts' tetapi sambil itu suatu elemen yang sentiasa dipertikaikan ialah consistency  di mana semangat baharu ini boleh tak berkekalan selagi kehendak untuk kebaikan bersama?

Semangat baharu ini memang baik dan ianya boleh "spark the light" kepada semua pihak dalam sesuatu orgnisasi, betul sekali ! dan semangat begitulah harus dituap dan di api-apikan lagi supaya semangat terus bersemangat maka pasti dan sudah tentu akan berlaku sesuatu hasil yang "menakjubkan" demi masa depan kebaikan untuk  organisasi tersebut mahupun orang-orang bang bekerja di dalam organisasi tersebut. Apatah lagi semangat baharu ini adalah keujudan kehendak orang- orang dalam organisasi tersebut kan?

Bravo Semangat Baharu dan Majulah bersama - sama semua insan kerdil ini. Paham tak? Tak atau Entah ...tak apa le ...




Comments

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang