Kejayaan Kecil namun Puas

Fren,

Kejayaan tanpa kira besar atau kecil, pada saya janji puas hati cukup le. SS pun SS le.Yeh yeh. Alkisahnya saya bersama J/K jurnal ilmiah dengan bantuan kawan bernama Fizi jua telah berjaya mendaftarkan jurnal ilmiah tempat saya bekerja itu ke dalam sistem organisasi besar dan boleh dibaca dan dicerna oleh mereka yang berminat secara peringkat siber yeh.

Kejayaan ini bukan kejayaan seseorang, siapa lah saya ini namun ianya merupakan kejayaan satu organisasi tempat kerja dan tak lah dikira besar sangat namun puas hati cukup le, kerja ini (FOC) bukan nak dilihat orang atau dipuji orang tetapi "menjalankan tugas" dengan rela, suka hati - puas le itu yeh yeh yeh SS pun SS.

Saya amat mempercayaai bahawa jika kita bekerja dan berusaha dengan ikhlas dan jujur akan dibantui oleh orang- orang tertentu yang sebenarnya "macam" dapat "lihat" akan perbuatan atau perlakuaan kita - sebenarnya dalam usaha mencapai kejayaan kecil di atas ini saya suatu ketika memang menemui "kebuntuan jalan" namun akhirnya selesai jua atas bantuan orang tertentu contoh seperti Dr Gy merupakan salah seorang itu, terima kasih daun keladi ok yeh yeh yeh

Comments

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang