Penghujung tahun 2010

Fren,

Masa berlalu dengann pantas dan tak menunggu, memang sekelip mata saja dah sampai ke penghujung tahun2010 di mana suatu ketika kita sama-sama menyambut kedatangannya dengan seribu harapan dan sejuta perancangan kita, jadi apa hasilannya? Sama-sama lah merenungkan kembali sepanjang 2010 ini pada hari ini ok?

Harapan akan tinggal harapan jika tanpa usaha yang bersungguh sungguh serta dengan mengikut perancangan rapi seketika dulu mahupun biarle bawa ke hadapan untuk tahun 2011 pulak! boleh jua apa salahnya sebab memang terdapat perancangan yang masih belum dicapai pada 2010 kan? Bawa ke depan dan teruskan tekad dan usaha nanti untuk tahun 2011.

Pada saya, saya mencapai hajat dan matlamat utama saya setelah 9 tahun perancangan serta usaha demi usaha akan kecapaian Doktor Falsafah dalam bidang pendidikan pengembangan berkaitan Sains Sukan saya dan disamping itu penyelesaian sementara masalah peribadi dan diharapkan tahun 2011 akan sempurnanya penyeleasaian tersebut.

Ke tiga, anak-anak saya sihat sihat belaka dan ke empat, kareer saya masih berharapan ke hadapan menjelang 2011 ok dan hubungan dengan abang-abang, kakak- kakak, kakak ipar dan anak saudara baik-baik belaka syukur.

Ke lima, silatulrahim dengan kawan- kawan masih kukuh , sihat serta bagai adik jua, syukur le. Saya memanjang segala perancangan serta segala doa demi kebaikan tahun baru nanti untuk semua pihak baik yang secara lansung mahupun yang jauh ok. Syukur kepada apa kecapaian kita baik yang kecil mahupun yang besar, syukur, syukur dan doa banyak- banyak fren.

Comments

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang