Apa nasib Ku

Fren,

Setelah bertungkus lumus 9 tahun lamanya, sekarang pulak bertungkus lumus sepanjang umur puluak pasal masalah- masalah emosi yang mengganggu; tak menentu; serta tak pandang masanya jua yang menrunsingkan diri, anak-anak serta sekeluarga mahupun kawan-kawan persekitaran gua.
Masalah- masalah senantiasa mencari insan Tan ni, tak habis- habis nasib gelap tu serta karma tak baik tu, apa ini? Tuhan betul-betul mencabar kesabaran, kekentalan serta ketabahan mahupun kemampuan saya mengurus diri serta ahli sekeluarga jua. Aiyah yah, apa lah nasib Ku!
Saat inilah saya mengimbas, merenung serta mengenang orang tersayang terdahulu iaitu seperti mak dan ayah saya yang dah lama meninggalkan saya.
Saya banyak berdoa, banyak mencurah baik jasa baik serta menyumbang ilmu yang ada pada saya kepada yang memerlukan serta yang amat memerlukan supaya membersihkan Karma buruk kepada yang baik dan saya berdoa jangan pada anak- anak cukuplah nasib saya.
Yang buruk tu akan lalu cuma soalnya bila agaknya? sepanjang umur? 2 bulan atau... yeh

Comments

Popular posts from this blog

Where to go?

Hayati lirik lagu - Akulah Penyair

Orang yang suka menyusahkan orang